Angol középszintű szóbeli szituációk- What a mess



What a mess!


Task:

You are arguing with your mother because she finds your room in a mess. Promise her to clean up later.



Kattints a lenti képre, hogy megnézhesd a videót:) Mobil készülékről kétszer kell kattintanod.




Szószedet:

Oh, dear! Look at this place! What a mess!    Drágám! Nézz csak körül! Micsoda rumli van itt!

Would you stop panicking?                        Ne pánikolj már!

I beg your pardon?                Hogy mondtad?
That's not a way to talk to your mother.    Így nem beszélünk az anyánkkal!

I'm sorry.  Bocsánat.


And what have you done to that tablet?  És mit csináltál azzal a tablettel?

Nothing out of the ordinary. I've been fixing it. Semmi különöset. Megjavítottam.

And when do you suppose to clean your room? És mikor fogod kitakarítani a szobád?

When I'm back from my basketball class. Amikor visszajöttem a kosáredzdésről.

I've heard that one before. Look I'm fed up with you being so messy. Ezt már egyszer hallottam. elegem ven abból, hogy folyton ilyen rendetlen vagy.

Come on, Mum. This time I honestly promise I'll do it. Ugyan, anya! Ígérem, ezúttal tényleg megcsinálom.

All right, this last time. Rendben. Most utoljára.
But I can promise that whatever you let lie around here
 will go to the trashbin. Is that clear?     De azt megígérhetem, hogy bármit is hagysz itt heverni, azonnal a kukában landol. Értve vagyok?

Whatever, just don't be furious. Igen, igen. Csak ne legyél mérges.

Do you want me to help you with the washing up? Segítsek elmosoatni?

I'll manage, thank you. Just one at a time. Megoldom, köszönöm. Egyszerre csak egy dologgal foglalkozz.

Seeing is believing. Last week it was me who put this room in order. It's such a shame! Hiszem, ha látom. A múlt héten is nekem kellett rendbe tennem  a szobádat. Micsoda szégyen.

Believe me, this time I won't let you down.
Hidd el, nem hagylak cserben.


I know, Mum. Tudom,anya.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A "have" ragozása és használata

Daily routine-napirend 1.rész

Household chores-Házimunkák